Наводећи да ГСП данас „не функционише“ и да је постојећи систем улагања у приватне превознике неисплатив, Ђилас је навео да је у време када је обављао функцију градоначелника Београда купљено 157 градских аутобуса од Икарбуса док је од доласка на власт Српске напредне странке, из тог предузећа за потребе ГСП набављено „свега“ 90 аутобуса.
„Буџет за јавни превоз у Београду 2013. године износио је 13,8 милијарди динара, од чега је 7,6 милијарди било опредељено за ГСП а 6,2 милијарде за приватне превознике. Буџет за јавни превоз је 2018. износио 24,6 милијарди динара од којих је 9,6 милијарди намењено ГСП-у а чак 15 милијарди приватним превозницима“, рекао је Ђилас новинарима уочи почетка седнице Скупштине Београда.
Он је оценио и да је тендер за набавку 240 нових аутобуса за потребе ГСП „више него чудан“ јер је у делу који се тиче куповине 70 аутобуса одлучујућа ставка да производјач мора да докаже да је у претходних пет година продао 10 аутобуса, док за набавку 170 аутобуса мора да докаже да је у претходне три године произвео и испоручио најмање 4.000 градских аутобуса.
„Јасно је да је било неких обећања и да је неко те ствари договорио унапред“, казао је Ђилас и оценио да власт у главном граду у претходне четири године „на срећу није реализовала многе од небулозних пројеката“, али да сада ради на томе да тролејбуси саобраћају само до Славије и да центар града претвори у огромну пешачку зону без јавног превоза.
Ђилас није хтео да одговара на питања новинарке телевизије Пинк, наводећи да ће то учинити тек када се власник тог медија извини за увреде и клевете које је упутио на његов рачун.
„Можемо да разговарамо тек када Пинк престане да буде таблоидна телевизија и пропагандно средство у рукама Александра Вучића. Кад ми се власник Пинка буде извинио за тврдње да сам лопов и криминалац, онда ћу одговорити на ваша питања“, казао је Ђилас новинарки Пинка.