Kako se naovodi u saopštenju Dveri Inđija, problem autobuskog prevoza, sa kojim se suočavaju građani Inđije, ali i drugih mesta, decenijskog je trajanja.
- Sada je samo još više isplivao na površinu zbog ponašanja preduzeća „Lasta – Srem“, koja je proredila linije i termine prema nekim mestima, pravdajući to, najverovatnije, ekonomskom isplativošću.
Opština Inđija sada taj gorući problem želi da reši tako što će raspisati tender za javno-privatno partnerstvo, naravno, uz pomoć republičke vlasti. Na žalost, sva javno-privatna partnerstva u sebi kriju mnoge mogućnosti za koruptivne radnje, zloupotrebe zakona i, po nepisanom pravilu, građane koštaju mnogo više od usluga koje su do tada imali.Da je opštinsko rukovodstvo ozbiljno shvatalo problem i želelo da ga reši na korist građana opštine Inđija, moglo je to da učini na jednostavniji i transparentniji način. I to raspisivanjem javne nabavke za određene linije i mesta, čime bi se uslovi javne nabavke učinili dostupnijim većem broju pružalaca usluge autobuskog prevoza. Tada bi imali i više prevoznika i veći broj linija i adekvatan nivo usluge.U izradi planova linija i autobuskih stajališta bila bi uključena sva preduzeća koja imaju interes da im radnici imaju brz i dostupan prevoz. Učešće tih preduzeća u delu troškova bi dovelo do pada cene karata za građane.Za učenike i studente, opština bi subvencionisala mesečne karte, kao i za one linije koje nisu ekonomski opravdane.Od suštinskog je značaja da se kroz javno-privatno partnerstvo ne favorizuje jedan prevoznik, posebno ukoliko nije u mogućnosti da ponudi nivo usluge koji zaslužuju građani opštine Inđija, navodi se u saopštenju OO Dveri Inđija.