Građani Inđije zbog čudnih odluka opštinskih vlasti mogli bi da ostanu bez dela pešačke zone. Tu u užoj zoni grada gde je inđijsko šetalište trenutno su otvorena tri nova gradilišta. U međuvremenu dok radovi traju građani strahuju da se ne ponovi tragedija iz 2018 godine, kada je jedna osoba poginula jer ga je u pešačkoj zoni udario automobil.
Investitori se u zadnje vreme odlučuju za izgradnju objekata u užem centru ali koje nisu na glavnoj ulici. Neko bi rekao da je to doprinos ravnomernijoj gradnji užeg centra Inđije, ali to ima i svoju cenu. Pre svega te ulice gde se nalaze izgradnja tih novih objekata koji se grade po običaju nemaju adekavatan parking prostor. Na parceli gde se gradi ,,pametna zgrada,, nije jasno definisano kako će budući stanari vlasnici
dolaziti do svojih parking mesta. Jedini način da dođu do parkinga je prolaz kroz šetalište.
Ako je to tačno, postavlja se pitanje ko u Inđiji daje dozvole za gradnju!? Šetalište bi trebalo da se koristi kako i sam naziv kaže za kretanje pešaka a ne za saobraćaj bilo koje vrste! Šetalište u Inđiji već ima problem sa brojem vozila koja svakodnevno prolaze ugrožavajući pešake i ako postoji pomenuta odluka o regulaciji saobraćaja s kraja 2007 godine gde je precizno navedeno ko i kako i kada sme u pešačku zonu.
Postavljamo pitanje nadležnima zašto se nepoštuje odluka o saobraćaju gde je jasno definisano ko kako i kada može da uđe u pešačku zonu. Imajući u vidu sve veću zloupotrebu šetališta mora se na nivou opštine doneti nova obavezujuća odluka, koja bi na šetalište omogućila ulazak samo onih vozila koji snadbevaju
lokale u određenom vremenskom intervalu, hitnoj pomoći, javnim službama.
Dveri Inđija