Гајић: Бојовић четири месеца пре Милошевићевог телеграма из марта 2022. године потписао да ће Железничка станица Нови Сад да се користи за путнике чим се заврши прва фаза радова

vladimir gajic
Жиг Инфо
јул 30, 2025

0 коментара

6 мин читања
32

Компанија „Инфраструктура железнице Србије“ гарантовала је четири месеца пре пуштања путничких возова у станицу Нови Сад у марту 2022. године безбедност путника знајући да се ради реконструкција саме Железничке станице Нови Сад, да се у њој крећу путници и да се продају карте на благајнама.

Као што је јавности познато, у телеграму 138 Ф извршног директора Милутина Милошевића од 18. марта 2022. године наведено је да се у Железничкој станици Нови Сад изводе радови али без обзира на то новосадска железничка станица проглашена је јавним објектом у којем је гарантована безбедност путника, уз извођење радова које је захтевано по Комерцијалном уговору о реконструкцији пруге Београд-Суботица.

Недавно је јавност сазнала за Уговор о коришћењу јавне железничке инфраструктуре за 2024. годину који је закључен на основу Одлуке од 10. новембра 2023. године коју је потписао председник скупштине Небојша Бојовић и тиме уз Милутина Милошевића гарантовао безбедност путника на прузи и свим станицама које користе путници на правцу од Београда до Новог Сада, као и за телеграм бр.136 ф од 18. марта 2022. године којим је Милошевић наредио пуштање у саобраћај пруге Београд-Нови Сад укључујући и Железничку станицу Нови Сад.

Међутим, нова сазнања која данас објављујем, потврђују да је двојац Бојовић и Милошевић од почетка, од пуштања железничког саобраћаја на правцу Београд-Нови Сад у марту 2022. године, бринуо за безбедност пруге и станица на тој прузи укључујући Железничку станицу Нови Сад.

Данас објављујем Уговор о коришћењу јавне железничке инфраструктуре, који се доноси на годишњем нивоу, за 2022. годину. Уговор је закључен Одлуком од 17. новембра 2021. године који се налази у Прилогу 2 на страни 36 поменутог уговора, коју је потписао председник скупштине Небојша Бојовић, са посебним освртом на страну 35 где се под ставкама 2. и 5. назначава да ће трасе возова до станице Нови Сад превозник моћи да користи након завршетка радова на овој деоници. То се догодило у марту 2022. године.

Уговор је ступио на снагу у децембру 2021. године а ступањем на снагу новог Реда вожње за 2022. годину, који је последица овог уговора, предвиђен је почетак пуштања железничког саобраћаја од Београда до Новог Сада уз коришћење станице Нови Сад по завршетку прве фазе радова. То се догодило у посебним телеграмом број 138 Ф од 18. марта 2022. године који је потписао Милутин Милошевић, извршни директор за управљање јавном железничком инфаструктуром, дан пре пуштања брзе пруге до Новог Сада.

Иначе, пошто је јуче било питања да ли је телеграм званичан акт и то да разјасним.

Службено обавештавање путем телеграма регулисано је Саобраћајним правилником, односно подзаконским актом, што је дефинисано Законом о безбедности у железничком саобраћају, као и другим прописима, што нам све говори да је телеграм званичан акт којима има снагу наредбе и представља доказ у поступку. Наиме, Саобраћајни правилник, у одељку „Организација саобраћаја возова“ (од чл. 39. до чл.45.), а овај подзаконски акт је дефинисан чл. 44. Закона о безбедности у железничком саобраћају, одељак „Регулисање и управљање саобраћајем каже:

“телеграмом се обавештавају о саобраћају возова сва службена места, радна места и радници на пругама на којима саобраћају возови, као и заинтересоване организационе јединице управљача железничке инфраструктуре и железничких превозника”.

Толико. Сад онај чији је то задатак, нек седне и прочита са разумевањем све ово што сам објавио у последње време, па нека извуче закључке. Ако хоће и ако уме.

Последње