Објаве на званичним Твитер налозима премијера Србије Александра Вучић од октобра месеца прошле године бележе раст по броју ретвотова и лајкова.
На званичном Твитер налогу Александра Вучића “@авуциц” од октобра месеца прошле године забележен је скок броја ретвитова и лајкова појединачних објава. Раније је налог “@авуциц” имао око 5оо лајкова и ретвитова појединачних објава. Верује се да су за те лајкове и ретвитове били задужени СНС ботови.
Од октобра прошле године тај број нагло је порастао. Неки би помислили да наш премијер преко Твитера постаје све популарнији.
Реална ситуација – премијер Вучић није популарнији на Твитеру, само је порастао број лајкова и ретвитова.
Када детаљније анализирате Твитер налоге који ретвитују и лајкују нашег премијера приметићете да они немају никакве везе са Србијом и грађанима Србије, већ са лажним налозима из Турске, Америке и других земаља.
Готово све објаве на Твитер налогу “@авуциц” имају исти број лајкова и ретвитова – око 1.400. Ти бројеви се не мењају од октобра месеца прошле године.
Званични Твитер налог председника Владе Србије “@СербианПМ” нешто је интересантнији. Узмимо за пример последњу објаву поводом састанка Александра Вучића са омбудсманима и повереницима.
Готово сви они који су лајковали и ретвитовали тај твит немају апсолутно никакве везе са Србијом и грађаним Србије. Већина налога пореклом је из Турске и Америке.
Није тајна да је преко интернета могуће купити ретвитове и лајкове.
Све је фарса са Александром Вучићем. Иако купљени ретвитови и лајкови уопште не утичу на јавно мењење, нашем премијеру битно је да има стотине лајкове и ретвитова само да би се у јавности створила слика да је он изузетно популаран на друштвеним мрежама.
Поставља се питање да ли сиромашни порески обвезници издвајају новац за финансирање редовног рада политичких странака како би Александар Вучић куповао виртуелну популарност?
Ко води Вучићеву предизборну кампању