Objave na zvaničnim Tviter nalozima premijera Srbije Aleksandra Vučić od oktobra meseca prošle godine beleže rast po broju retvotova i lajkova.
Na zvaničnom Tviter nalogu Aleksandra Vučića “@avucic” od oktobra meseca prošle godine zabeležen je skok broja retvitova i lajkova pojedinačnih objava. Ranije je nalog “@avucic” imao oko 5oo lajkova i retvitova pojedinačnih objava. Veruje se da su za te lajkove i retvitove bili zaduženi SNS botovi.
Od oktobra prošle godine taj broj naglo je porastao. Neki bi pomislili da naš premijer preko Tvitera postaje sve popularniji.
Realna situacija – premijer Vučić nije popularniji na Tviteru, samo je porastao broj lajkova i retvitova.
Kada detaljnije analizirate Tviter naloge koji retvituju i lajkuju našeg premijera primetićete da oni nemaju nikakve veze sa Srbijom i građanima Srbije, već sa lažnim nalozima iz Turske, Amerike i drugih zemalja.
Gotovo sve objave na Tviter nalogu “@avucic” imaju isti broj lajkova i retvitova – oko 1.400. Ti brojevi se ne menjaju od oktobra meseca prošle godine.
Zvanični Tviter nalog predsednika Vlade Srbije “@SerbianPM” nešto je interesantniji. Uzmimo za primer poslednju objavu povodom sastanka Aleksandra Vučića sa ombudsmanima i poverenicima.
Gotovo svi oni koji su lajkovali i retvitovali taj tvit nemaju apsolutno nikakve veze sa Srbijom i građanim Srbije. Većina naloga poreklom je iz Turske i Amerike.
Nije tajna da je preko interneta moguće kupiti retvitove i lajkove.
Sve je farsa sa Aleksandrom Vučićem. Iako kupljeni retvitovi i lajkovi uopšte ne utiču na javno menjenje, našem premijeru bitno je da ima stotine lajkove i retvitova samo da bi se u javnosti stvorila slika da je on izuzetno popularan na društvenim mrežama.
Postavlja se pitanje da li siromašni poreski obveznici izdvajaju novac za finansiranje redovnog rada političkih stranaka kako bi Aleksandar Vučić kupovao virtuelnu popularnost?
Ko vodi Vučićevu predizbornu kampanju