Планирано ширење паркинга у међублоковским зеленим површинама неће решити проблеме паркирања грађана Новог Београда, већ ће само уништити ионако недовољне паркове и зеленило. Због овога смо поднели примедбу на План генералне регулације блоковских саобраћајница са паркинг просторијама на територији града Београда, који је на раном јавном увиду.
Уместо бетонирања зеленила, Не давимо Београд предлаже решавања узрока проблема паркирања на Новом Београду, а то је велика количина аутомобила запослених у пословним зградама који паркирају унутар блокова. Блокове, а посебно зелене површине треба заштитити од даљег ширења паркинга, а запосленима у пословним зградама обезбедити друге алтернативе за превоз и паркирање.
За запослене који раде на Новом Београду, покрет Не давимо Београд предлаже појачавање фреквенције и квалитета јавног превоза, више аутобуских и трамвајских линија, више полазака БГ воза, давање предности јавном превозу у раскрсницма, изградњу бициклистичких стаза са обе стране булевара који су обухвату плана, омогућавање уношења бицикала у БГ воз и увођење система јавних бицикала по угледу на европске метрополе, како би се смањио притисак на паркинг места.
Бетонирање зеленила и прављење паркинг места у међублоковском простору је у супротности са важећим плановима и по питању саобраћаја, а и по питању очувања зеленила. Не давимо Београд предлаже да град уреди саобраћајнице унутар блокова тако да оне буду безбедне и да њима не може да се вози брже од 10 км/х, а да се паркинзи распореде по ободу блокова. Као модел предлажемо блокове 45, 70 и 70а који су подељени шеталиштем Лазаро Карденас, тако да се са једне стране блока не може колима проћи на другу страну, већ се мора ићи наоколо.
Према истраживањима Института за урбане политике, 44,3% грађана је незадовољно паркинг инфраструктуром, али само 17% од оних који сматрају да је Београду потребно више паркинг места, слаже се да она буду прављена на месту зелених површина. Односно, људи се не слажу са бетонирањем зеленила. Према истом истраживању, преко 75% грађана сматра да Београд има премало зелених површина.
Једини начин како би се блокови ослободили велике тражње за паркинг местима, која долази од запослених у околним зградама, је увођење зона и система наплате паркирања, а позитиван пример су блокови 21, 22 и 23.