Бошко Обрадовић, председник Двери, потрошио је до сада око 100.000 евра на личну промоцију прекао Фејсбук реклама, сазнаје Телепромптер.рс.
Колико Бошко Обрадовић “#срећа” и финансијско-интересна организација Двери троше на рекламирање преко Фејсбука?
Према сазнањима портала Телепромптер.рс, Обрадовић је до сада пукао 100.000 евра на личну промоцију преко Фејсбук реклама!
Један администратор из Двери доставио је Телепромптеру фотографију на којој се види да је Бошко Обрадовић 7. марта за рекламирање само једног видео снимка у оквиру Фејсбук маркетинг кампање која је трајала неколико сати потрошио чак 150 евра.
То је половина просечне плате у Србији.
Будући да Обрадовић и Двери на дневном нивоу рекламирају више различитих снимака и објава, лако је доћи до закључка како је ова ванпарламентарна странка успела да потроши 100.000 евра на Фејсбук рекламе од почетка кампање.
Ако узмемо 150 евра као просечан износ рекламирања само једног спота, Обрадовић је морао да се рекламира око 650 пута да би достигао цифру од око 100.000 евра.
Међутим, поставља се питање како се то Бошко Обрадовић, обични одборник из Чачака и делом власник издавачке куће “Цатена Мунди”, напрасно обогатио па има невероватних 100.000 евра да баца на рекламирање преко Фејсбука?