Kako se navodi u saopštenju za javnost, Zeleno-levi front se odlučno protivi katastrofalnoj odluci Gradske uprave Grada Beograda, da ustupi linije javnog prevoza privatnim prevoznicima.
- Dok se većina evropskih gradova okreće javnom prevozu kao spasu od gradskih gužvi i vidu borbe protiv klimatskih promena, Gradska uprava grada Beograda, odnosno Privremeni organ, prepušta ga u ruke privatnih prevoznika. Osnovana je bojazan da će privatnici kada preuzmu većinu linija, početi da diktiraju Gradu uslove i povećati cenu prevoza po kilometru.“Ciljevi privatnog prevoznika i grada Beograda nisu isti. Cilj privatnog prevoznika je da preveze što više kilometara, po što manjoj ceni, dok grad Beograd ima strateški cilj da su putnici u javnom prevozu zadovoljni i da ne prelaze na privatni automobil, jer to generiše ogromne gužve i stvara finansijske gubitke za grad. Privatni prevoznik nije motivisan da podiže kvalitet svog voznog parka, dok je Gradu pored funkcionalnosti, važno da su korisnici zadovoljni i da se zadrže na tom vidu transporta”, kaže Zoran Bukvić, koordinator saobraćaja u Zeleno-levom frontu. Ukoliko je strateško opredeljenje grada da zadrži sadašnji udeo putovanja javnim prevozom i da ga poveća, to je moguće uraditi samo tako što će grad kontrolisati nabavku vozila i održavati kvalitet usluge na zadovoljavajućem nivou. Zeleno-levi front kao alternativu predlaže strateško ulaganje u javni prevoz, povećanje njegovih kapaciteta i smanjenje troškova kroz kupovinu novih vozila na gas, izgradnju šinskih sistema i širenje tramvajske i trolejbuske mreže, navosi se u saopštenju za javnost.