Почетна » Који су најчешћи кварови мобилних телефона и како их спречити?

Који су најчешћи кварови мобилних телефона и како их спречити?

од admin
0 коментар
polomljen ekran mobilni telefon

 Они нам користе за информисање, забаву, комуникацију са другима, али и решавање пословних и приватних обавеза у свега неколико кликова.

Баш из разлога што их користимо неколико сати дневно за обављање различитих задатака, кварови или оштећења мобилних уређаја нису реткост. Уколико желите да сазнате који су најчешћи кварови мобилних телефона, како да их решите, али пре свега спречите, наставите да читате наш текст и информишите се!

Оштећење стакла и екрана телефона – један од најчешћих механичких кварова

Један пад је довољан да се стакло, или чак екран на вашем телефону оштети или пак потпуно престане да реагује на додир. У тим ситуацијама потребно је да радите замену екрана на мобилном телефону, или само замену стакла, у зависности од озбиљности оштећења и модела мобилног телефона.

Изузев пада, многи корисници пријављују оштећење екрана јаким притиском, нагњечењем или гребањем, што је честа ситуација уколико га носите у џепу и торби, заједно са оштрим предметима попут кључева.

Овај проблем онемогућава корисника да нормално користи мобилни телефон, будући да екрани на паметним уређајима заузимају цео предњи део телефона и често не постоји дугме којим бисте могли да управљате телефоном. Стога је екран изузетно важан за све радње које обављате на свом уређају – од јављања на позив, позивања, слања смс порука, до других напредних функција.

С обзиром на то да је оштећење екрана и ломљење екрана чест проблем просечних корисника, добра вест је да се лако може решити у поузданом сервису мобилних телефона. Код већине нових модела врши се комплетна замена екрана – дисплеја и стакла, док је код неких старијих модела у појединим ситуацијама довољна само замена стакла на телефону

polomljen ekran mobilni telefon

Слабљење капацитета батерије

Свака батерија паметног уређаја има одређени век трајања који се мери у циклусима пражњења и пуњења и износи око 400 до 500 циклуса, а њен капацитет временом опада. Ако добро погледате гаранцију вашег паметног уређаја, приметићете да је у већини случајева гаранција на батерију знатно краћа, управо из поменутих разлога. Сервисери препоручују да се након две године, чак иако добро ради, батерија ипак замени, како би телефон несметано функционисао.

Уколико вам телефон не реагује на пуњење, батерија држи кратко, телефон се гаси сам од себе, свакако је време да се јавите сервисеру.

Данас се у мобилним телефонима налазе углавном интегрисане батерије, а у неким старим моделима и неинтегрисане. У случају неинтегрисане батерије, замену можете обавити самостално, купити оригиналну батерију и једноставно је заменити, док је у случају интегрисане важно контактирати проверен сервис телефона.

Баговање телефона – чест софтверски квар

Баговање телефона је један од најчешћих софтверских кварова паметних уређаја. У овим ситуацијама, кривица углавном спада са корисника и вероватно је проблем у оперативном систему који је задужен за покретање телефона и коришћење апликација.

Тада може доћи до успореног рада телефона, кочења појединих апликација, али и потпуно изгубљених функција које онемогућавају нормално коришћење уређаја. С обзиром на то да су софтверске поправке веома деликатне и да лаик не може знати о чему се ради и сам решити овај тип проблема, наш савет је да контактирате професионалце који ће лако уочити како је настао проблем и шта је оптимално решење за њега.

Остали кварови који се виђају у пракси

Изузев већ поменутих начешћих кварова које корисници пријављују, ту су и други, нешто ређи кварови који такође значајно утичу на корисничко искуство.

Један од таквих кварова је проблем са СИМ картицом. У појединим случајевима може доћи до тога да телефон не препознаје СИМ картицу, да су поломљени пинови на читачу и слични проблеми који могу настати из више разлога.

Пинови се могу оштетити уколико сте пробали више пута да ставите СИМ картицу недговарајуће величине, или услед озбиљнијег пада телефона, а још један од разлога због којег се многи корисници јављају сервисима мобилних телефона јесте и закључана СИМ картица услед заборављеног ПИН-а или ПУК-а. У овој ситуацији може вам помоћи мобилни оператер.

Још један квар који бисмо поменули везује се за камеру телефона која такође може “настрадати” из неколико разлога, приликом пада телефона или чак софтверског проблема. У тим случајевима врши се замена камере или детаљна провера телефона, ако није реч о самој камери.

Како спречити кварове мобилних телефона?

Како би вас телефон дуго и адекватно служио, важно је пре свега да купите модел који одговара вашим потребема и испуњава ваше захтеве. Ту пре свега мислимо на капацитет батерије, РАМ меморију, квалитет камере, оперативни систем, величину телефона и сл.

Након куповине телефона, одмах обезбедите заштитно стакло и маску како бисте избегли механичка оштећења. Важно је да телефон користите савесно, не претрпавате његову меморију непотребним датотекама и не скидате непроверене апликације. Наравно, увек је важно имати контакт провереног и поузднаног сервиса мобилних телефона, како бисте сваки настали проблем решили брзо и ефикасно, без бојасни да ћете направити још већи.

Надамо се да вам је наш текст био интересантан, те да сте се упознали са најчешћим кваровима који могу да задесе кориснике паметних мобилних телефона, као и са начинима да их спречите, али и решите!


.

Можда ти се свиди

Оставите коментар