Истраживање: Ученици боље уче када пишу руком него када куцају на тастатури

0
ChildHandIsUsingPencilToPracticeWritingOnA

Ручно записивање нових информација помаже вашем мозгу да запамти ствари ефикасније него да их куцате на тастатури, показало је ново истраживање које је у супротности са уобичајеном повезаности дигитализације са напретком.

„Показујемо да су код писања руком обрасци повезивања мозга далеко сложенији него код куцања на тастатури“, рекла је Одри ван дер Мер са Норвешког универзитета за науку и технологију и коауторка студије.

Познато је, наводи она након тестирања 36 ученика, да је тако екстензивна активност повезивања у мозгу кључна за формирање меморије и кодирање нових информација и због тога је корисна за учење.

Оловку и папир, као и школске табле, све више замењују екрани у школама и универзитетима широм света, што је у погрешном смеру и могло би негативно да утиче на учење, пишу научници.

Научници, који су објавили студију у часопису „Фронтиерс ин Псyцхологy“, позивају да деца „буду изложена активностима попут писања у школи како би обезбедили мозгу оптималне услове за учење“.

Налази долазе након тренда повратка рукописа у неким школама у САД и требало би, кажу истраживачи, да доведу до бар делимичног повратка рукописа у школама у којима је опао.

Shutterstock/Anutr Yossundara

Хина/дпа/Н1

Аутор:

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *