Гајић: Бојовић годину дана пре пада надстрешнице гарантовао да је железничка станица Нови Сад безбедна на основу уговора за који је био задужен извршни директор Милошевић

vladimir gajic
Жиг Инфо
јул 17, 2025

0 коментара

4 мин читања
3

Проректор и бивши председник Скупштине Акционарског друштва „Инфраструктура железнице Србије“ Небојша Бојовић није само кроз извештаје о раду Инфраструктуре, који су усвојени 26. јула и 30. октобра 2024. године, тврдио да је ”друга фаза реконструкције станице Нови Сад завршена 5. јула“ и „да се може користити за путнике”.

Годину дана пре трагедије, 10. новембра 2023. године, Бојовић је као председник Скупштине „Инфраструктуре железнице Србије“ потписао одлуку којом је овластио ово предузеће да са компанијом „Србијавоз“ потпише Урговор о коришћењу јавне железничке инфраструктуре којим компанија „Инфраструктура железнице Србије“ гарантује ”да возови могу безбедно да саобраћају по пругама и да су станице које се користе за улаз и излаз путника на тим железничким правцима безбедне”. Овим уговором је и станица Нови Сад уврштена у станице која су безбедне за путнике за возове који саобраћају на релацији Београд Центар–Нови Сад као и за правац Нови Сад–Сомбор–Суботица.

 

У компанији „Инфраструктура железнице Србије“ за безбедност на пругама и станицама био је задужен Милутин Милошевић, тада извршни директор за управљање јавном железничком инфраструктуром.

У члановима 14.2. и 14.3. Уговора о коришћењу јавне железничке инфраструктуре пише да је Инфраструктура железнице Србије гарант безбедности железничке инфраструктуре, а то значи и пруге и железничких станица. Одлуком о додели трасе (страна 38, прилог 2), коју је потписао председник Скупштине акционара Небојша Бојовић, и Уговором о коришћењу јавне железничке инфраструктуре потврђено је да је железничка станица Нови Сад јавни објекат који је отворен за коришћење путника и да је гарантована безбедност у њој.

4-Ugovor-IZS-Srbijavoz,-2023-2024-

Безбедност путника у железничкој станици Нови Сад, у периоду трајања овог уговора од 10. децембра 2023. године до 14. децембра 2024. године, у време пада надстрешнице, гарантовали су Небојша Бојовић и Милутин Милошевић.

Комерцијалним уговором о реконструкцији пруге Београд–Суботица са конзорцијумом кинеских компанија било је предвиђено да железничка станица Нови Сад све време док се реконструише буде у функцији.

Главном тужиоцу Вишег јавног тужилаштва у Новом Саду Браниславу Лепотићу и поступајућем тужиоцу у случају ”надстрешница” Слободану Јосимовићу ови уговори били су познати али их нису уврстили у доказни материјал!? Зато им је суд вратио оптужницу. Претпостављам да они по налогу Загорке Доловац у случају надстрешница не утврђују истину, не гоне кривце, већ се баве политиком и тако се ругају породицама жртава и штите многе одговорне. Зато позивам Високи савет тужилаштва да тужиоце Доловац, Лепотића и Јосимовића позову на одговорност због свега што нису учинили у случају ”надстрешница” док још има времена да не упропасте предмет.

Последње