Удружење потрошача Ефектива објавило је да одређеном броју потрошача стижу драстично увећани рачуни за струју
Како су навели, разлог томе је неочитавање потрошење за мај, већ паушално одређивање,
„Овакав начин ‘гурне’ потрошача у скупљу тарифу, чиме он трпи двоструку штету: плаћа више кwх и плаћа их скупље. Слично се дешава и у ситуацији када стигне рачун са неочитаном потрошњом, тј. да треба платити само оне фиксне ставке. И тада треба обавезно упутити рекламацију, јер прећуткивањем потрошач себе доводи у позицију да му наредни очитани рачун стигне значајно увећан и у скупљој тарифи“, наводи Ефектива.
Uvećani računi za struju‼️
Kao što vidite na dva primera, određenom broju potrošača stižu drastično uvećani računi za struju.
Razlog tome je neočitavanje potrošnje za maj, već paušalno određivanje. Ovakav način "gurne" potrošača u skuplju tarifu, čime on trpi dvostruku štetu:… pic.twitter.com/QBe7VzFLPo
— Udruženje potrošača EFEKTIVA (@UBKEFEKTIVA) June 20, 2025
Како су истакли, потрошачи треба да упуте писану рекламацију и затраже корекцију рачуна.
„Рекламације се упућују ЕПС-у, али саветујемо да се пише директно ЕДС-у, како би се убрзала процедура. По информацијама које имамо, ЕДС промптно решава овакве случајеве. Мејл адреса је prigovori@es.rs“, навели су у Ефективи.
Foto:Vesna Lalić/Nova.rs; shutterstock