Udruženje potrošača Efektiva objavilo je da određenom broju potrošača stižu drastično uvećani računi za struju
Kako su naveli, razlog tome je neočitavanje potrošenje za maj, već paušalno određivanje,
„Ovakav način ‘gurne’ potrošača u skuplju tarifu, čime on trpi dvostruku štetu: plaća više kwh i plaća ih skuplje. Slično se dešava i u situaciji kada stigne račun sa neočitanom potrošnjom, tj. da treba platiti samo one fiksne stavke. I tada treba obavezno uputiti reklamaciju, jer prećutkivanjem potrošač sebe dovodi u poziciju da mu naredni očitani račun stigne značajno uvećan i u skupljoj tarifi“, navodi Efektiva.
Uvećani računi za struju‼️
Kao što vidite na dva primera, određenom broju potrošača stižu drastično uvećani računi za struju.
Razlog tome je neočitavanje potrošnje za maj, već paušalno određivanje. Ovakav način "gurne" potrošača u skuplju tarifu, čime on trpi dvostruku štetu:… pic.twitter.com/QBe7VzFLPo
— Udruženje potrošača EFEKTIVA (@UBKEFEKTIVA) June 20, 2025
Kako su istakli, potrošači treba da upute pisanu reklamaciju i zatraže korekciju računa.
„Reklamacije se upućuju EPS-u, ali savetujemo da se piše direktno EDS-u, kako bi se ubrzala procedura. Po informacijama koje imamo, EDS promptno rešava ovakve slučajeve. Mejl adresa je prigovori@es.rs“, naveli su u Efektivi.
Foto:Vesna Lalić/Nova.rs; shutterstock