IMA NAČINA Evo kako da stornirate račun „Eko Grocka“

admin
januar 26, 2016

0 komentara

3 min čitanja
17

Nakon što se našoj redakciji javilo više desetina građana koji su se žalili na rad komunalnog preduzeća „Eko Grocka“, a sve povodom uručivanja računa za usluge koje nisu izvršene, Žig Info je sa pravnim timom pronašao rešenje za storniranje izdatih računa.

Ono što je potrebno uraditi je skinuti blanko reklamacije, popuniti ih ispravno, ištampati i u roku od 20 dana od dobijanja računa za komunalne usluge istu poslati na adresu „Eko Grocke“.
Za uručivanje reklamacije postoji dva načina.

Reklamaciju ištampajte u dva primerka, popunite podatke i odnesete lično u preduzeće „Eko Grocka“. Prilikom predavanja reklamacije obavezno je da vam udare delotvorni pečat na oba primerka, a jedan primerak zadržavate za sebe kao dokaz o predatoj reklamaciji.

Ukoliko vam je problem otići do sedišta „Eko Grocke“, možete poslati i poštom na adresu koja vam piše u zaglavlju reklamacije.Reklamaciju obavezno pošaljete „preporučeno“ a dokaz o poslatoj reklamaciji, koji dobijate od pošte, zadržite kao dokaz da ste je poslali.

Na ovaj način, u zakonskom roku ste poslali reklamaciju na izdati račun, a preduzeće „Eko Grocka“ je dužno da vam na isti odgovori, odnosno da stornira račun ( u slučaju da nisu izvršili usluge). Takođe, „Eko Grocka“ vam neće moći preko sudskih izvršitelja naplatiti „potraživanja“ jer ja ne njih upućena reklamacija!

Preuzmite reklamaciju (za meštane koji nisu potpisali ugovor, odnosno koji nisu dobili kante):

REKLAMACIJA 1 (NAKON OTVARANJA KLIKNITE NA OPCIJU downloud)

Preuzmite reklamaciju (za meštane koji su potpisali ugovor i preuzeli kante):

REKLAMACIJA 2 (NAKON OTVARANJA KLIKNITE NA OPCIJU downloud)

 

U slučaju nejasnoća prilikom popunjavanja možete nam se obratiti putem mejla redakcija@ziginfo.rs ili na sledeće brojeve telefona:

011/4151923
065/5757-350

Poslednje