Danas objavljujem još jedan dokaz da je „Infrastruktura železnice Srbije“, na čelu sa predsednikom skupštine Nebojšom Bojovićem i Milutinom Miloševićem, izvršnim direktorom „Infrastrukture železnice Srbije“, brinula o kretanju putničkih vozova i putnika koji koriste stanicu Novi Sad kao javni objekat sedam meseci pre pada nadstrešnice.
Novim zvaničnim telegramom broj 8F od 1. marta 2024. godine garantovana je ponovo bezbednost kretanja putnika kroz železničku stanicu Novi Sad. Ovaj zvanični telegram izdat je na osnovu Ugovora o korišćenju javne železničke infrastrukture za 2024. godinu kojim je „Srbijavozu“ garantovano da putnički vozovi mogu da koriste Železničku stanicu Novi Sad kao javni objekat dozvoljen za korišćenje putnika.
Ovim telegramom „Infrastruktura železnice Srbije“, odnosno njen Saobraćajni sektor, koji je bio pod kontrolom Milutina Miloševića, potvrdio je pravo „Srbijavozu“ da organizuje saobraćaj putničkih vozova, odnosno primanje i otpremanje putničkih vozova, korišćenje stanice Novi Sad za vreme rekonstrukcije, kao i svih njenih kapaciteta, blagajni, koloseka, perona, pothodnika, koji su izgrađeni, odnosno dograđeni i adaptirani tokom te iste rekonstrukcije stanice, garantujući da kada putnik izađe ili treba da uđe u voz može bezbedno da koristi staničnu zgradu, pothodnike i perone na kojima stoje vozovi koji dolaze ili kreću iz Novog Sada.
Sve što sam do sada objavio dokazuje da je Železnička stanica Novi Sad bila otvorena kao javni objekat počev od 19. marta 2022. godine telegramom koji je potpisao Milutin Milošević i koju su putnici mogli bezbedno da koriste uz rekonstrukciju stanice, kako je zahtevano Komercijalnim ugovorom sa konzorcijumom kineskih železnica. Ovaj novi telegram od 1. marta 2024. godine potvrdio je tu činjenicu.
Nakon objavljivanja ovog drugog zvaničnog telegrama jasno je da je kompanija „Infrastruktura železnice Srbije“ zbog svoje ugovorne obaveze prema „Srbijavozu“ iz Ugovora o korišćenju javne železničke infrastrukture za 2024. godinu posle internog prijema koji je počeo 11. juna 2024. godine, a završen je 4. jula 2024. godine u vestibilu B železničke stanice Novi Sad prilikom njene rekonstrukcije kako bi se omogućilo kretanje putnika i korišćenje blagajni u njoj kako su Bojović i Milošević garantovali.
Telegram broj 8F od 1. marta 2024. godine u ime kompanije „Infrastruktura železnice Srbije“ potpisao je Marko Jeremić, menadžer sa saobraćajne poslove čiji je nadređeni bio izvršni direktor Milutin Milošević.
Skoro mesec dana objavljujem nove dokaze iz slučaja nadstrešnica do kojih je tužilaštvo moglo da dođe lakše od mene, jer po zakonu imaju pravo da ih pribave. Sve ove dokaze novosadski tužioci Branislav Lepotić i Slobodan Josimović su prikrili u predmetu „nadstrešnica“ čime su potencijalno počinili krivično delo iz člana 312. Zakonika o krivičnom postupku Republike Srbije koji se odnosi na nepravilnosti u postupanju i uticaj na dokaze. Odgovornost ne može da izbegne ni vrhovni javni tužilac Zagorka Dolovac koja vodi ovu istragu i opstruiše pravdu. Ovakvim i ovolikim propustima u postupku, tužioci se rugaju porodicama žrtava nadstrešnice, a potom i građanima.