Чувена „јединица“ ишла је линијом од Калемегдана до Славије и била је врхунац луксуза и брзине у оно доба.
У периоду пре Другог светског рата, Београд је желео да буде велеград…
Током тог периода су се још увек фијакери могли видети како тутње Теразијама, а Улицом кнеза Милоша је пролазио трамвај “тројка”, чија је почетна станица била код Народног позоришта.
Да се Београд променио потврђује снимак на којем се види Београд у периоду пре Другог светског рата, као и како су Београђани проводили летње дане.
Снимак приказује и дефиле соколског слета, који се тада одржавао у Кнез Михаиловој, а сам слет у садашњем Булевару Револуције.
Веровали или не, тада је постајао трамвај са бројем један. Чувена “јединица”, талијанска ишла је линијом од Калемегдана до Славије. Даље је ишао 1а и то од Светосавске цркве.
Та”јединица” била је врхунац луксуза и брзине у оно доба.
Аеромитинг је био симобол епохе, а током тог периода је постојао велики промет на води.
Лађе теретне, путничке, пловиле су за Шабац, Земун и даље. Београд ”Брод” предузеће је одржавао тада једну једину линију Београд – Текија.
Иначе, Београђани су по дрва ишли на Дунав код Луке Београд. Млеко су у раним јутарњим сатима млекари разносили од врата до врата у лименим кантама натовареним на приколицу.
Како су се тада бирале мисице, у чему су се Београђани купали погледајте у наредном видеу, и бар на тренутак се вратите у далеку 1930. годину.