Почетна » Пао плафон на реконструисаној железничкој станици у Ћуприји, нема повређених

Пао плафон на реконструисаној железничкој станици у Ћуприји, нема повређених

од Други Пишу
1 коментар

На железничкој станици у Ћуприји која је реконструисана прошле године пао је део плафона. Нико није повређен.

Са плафона у самој згради се одвалио малтер, зјапи рупа из које вире греде…

О овом догађају, Данасу је јавио Зоран Радуловић, председник Општинског одбора Демократске странке и одборник у локалном парламенту.

– То се догодило највероватније ноћас а срећа је што у станици тада никог није било. Отпало је неколико квадарата плафона на под станице, каже Радуловић.

Ћупријски ДС је фотографију са железничке станице објавио јутрос и на свом ФБ профилу са логичном констатацијом да је неко могао и да страда као и још логичнијим питањем ко је за то одговоран?

По Радуловићевим речима за сада се о овом догађају нико званично није огласио.

Да подсетимо Данас је прошле недеље писао да је опозциони одборник у Ћуприји Мирослав Пешић на седници Скупштине општине изнео да објекат железничке станице нема грађевинску дозволу.

Иначе ово здање је реконструисано прошле године.

Foto: OO DS Jagodina

З. С. М.   данас

Можда ти се свиди

1 коментар

Bor Boranin децембар 3, 2024 - 13:15

ZA RAZLIKU OD ĆUPRIJE, ŽELEZNIČKA STANICA U BORU NIJE U FUNKCIJI, A TREBA!

Železnička stanica u Boru, po nekim informacijama, najbolja železnička stanica u Srbiji, je izgorela u požaru koji je izbio na stanici 24. juna 2023. godine. Vozovi su saobraćali naliniji Zaječar-Majdanpek-Zaječar i stajali na Železničkoj stanici u Boru, mada ona nije radila.

Preduzeće „Srbijavoz“ saopštilo je da je Železnička stanica Bor od 29. novembra o.g. zatvorena za prijem i otpremu putnika i da putnički vozovi na njoj više neće stajati. Stanicu je zatvorila „Infrastruktura železnice Srbije“, poučena dešavanjima na Železničkoj stanici u Novom Sadu dana 1. novembra o.g., kada su nastradali 15 građana i dva teško povređena. Za sve vozove koji sabraćaju na relaciji Zaječar – Majdanpek – Zaječar, ukida se prijem i otprema putnika u stanici Bor. Putnici koji žele da koriste voz na pomenutoj relaciji, putovanje mogu realizovati iz stanice Bor teretna, udaljena od spaljene stanice oko dva kilometra i nepristupačna za prevoz automobilima do Bora

Od dana požara na železničkoj stanici u Boru ništa nije rađeno niti preduzimane neke mere. Da li Zeleznica Srbije nije zainteresovana da je renovira ili hoće da je napusti. Čudno je da i Bor, koji ima BDP iznad jedanajest milijarde dinara, ne preduzme nešto da joj vrati stari sjaj i da vrati osmeh na licima Borana i Boranki. Stanje puteva i železnice u Timočkoj Krajini su u očajnom stanju. Pitaju se Timočani da li rukovodstvo zna da ova krajina je još uvek u Srbiji i tamo žive ljudi, koji redovno plaćaju poreze i ostale doprinose. Putevi i železnica u Srbiji se usavšavaju i dograđuju, osim u Istočnoj Srbiji.

Ovo što se desilo sa železničkom stanicom je Borska strahota. Prvo kako je izazvan požar na krovu, drugo rukovodstvo Železnice i grada Bora ništa nisu preduzeli da saniraju ovo „groblje“ od stanice. Na kraju, „Infrastruktura železnice Srbije“ naredila da vozovi ne staju na Železničkoj stanici Bora, već na Teretnoj, koja je udaljena oko dva kilometara, a nema pristupačnog puta, već borani moraju ići kozjom putanjom do stanice. Rukovotstvo Bora i građani Bora moraju da se suprostave ovoj odluci, već da da skrenu pažnju rukovodstvu Srbije i Železnice da se renovira stanica ili da se poruši do temelja. Možda treba da se zatraži pomoć i od vlasnika metalurgije u Boru kineske kompanije Ziđin. Ako treba i neka se blokira Bor, kako bi se sanirala stanica u Boru.

Zgrada železničke stanice u Boru je izgorela dana 24. juna 2023. godine. Od požara ništa se nije preduzelo da se stanica sanira niti od strane Železnice Srbije niti od strane grada Bora. Međuvremenu, od 29. novembra 2024. godine zabranjeno je zaustavljanje vozova kod železničke stanice u Boru. Da potsetim, sedamdesetih godina od Niša do Beograda, preko Bora, putovao je voz svakodnevno i to poslovni voz marke Ganz Mávag. Desetak godina u nazad voz od Zaječara do Majdanpeka putuje svakodnevno. Od Majdanpeka, iz neznane pričine, putnički voz ne putuje do Beograda, a teretni putuje. Vlada Srbije, Železnica i Grad Bor moraju da prevaziđu ove probleme i da ljudi iz Istočne Srbije putuju do Beograda i obrnuto je su i oni normalni ljudi. Ovo mora da proveri predsednik Vučić i da naloži sređivanje stanje na železnici Požarevac – Zaječar kako bi ljudi putovali do Beograda, jer su i oni ljudi kao Beograđani i Novosađani. Stanje pruge na liniji Bor – Niš je takva da voz putuje oko pet sati a dužina pruge je čitavih 125 km.

Понови

Оставите коментар