У укупној продаји великих малопродајних ланаца у Србији бележи се раст продаје од 61 одсто у трећој и 43 одсто у четвртој недељи марта, у односу на исте недељне периоде прошле године, преноси Банкар.рс.
Иако је Влада Србије од 16 до 22. марта увела додатне мере заштите са ограниченом могућношцу кретања и одласка у малопродајне ланце, продаја у трговинским ланцима показује значајан пораст у односу на исти период прошле године.
У односу на укупну продају и гледано по групама категорија, као и по појединим уже дефинисаним категоријама производа, модерни малопродајни ланци бележе раст продаје неких категорија и више од 700 одсто.
Тако на пример продаја брашна бележи раст од 482 одсто током треће и 282 одсто током четврте недеље марта, у односу на прошлу годину.
Квасац чак 224 одсто и 153 одсто у овом периоду, док уље иде до раста у продаји од 168 одсто у трећој и 122 одсто у четвртој недељи марта. Подаци показују и да продаја производа од папира бележи раст од 149 одсто у трећој, односно 100 одсто у четвртој недељи марта 2020. године, у односу на исти период у прошлој години.
Конкретније, само тоалет папир има раст од 261 одсто и 131 одсто у трећој, односно четвртој недељи марта.