Телеком је променио рок за плаћање рачуна, али корисници о томе нису званично нити прецизно обавештени. Тако сада уместо 20. у месецу, своје обавезе морају да намире до 15. Иако рок плаћања јесте написан на рачуну, нико од корисника није обавештен о томе да је рок за плаћање скраћен.
Из Телекома кажу да је промењен рок доспећа на рачунима, али да су испоштовани важечи закони и Претплатнички уговор.
„Корисници су путем рачуна обавештени о промени датума“, кажу из Телекома.
„Наша компанија увођењем електронског пословања и погодности за кориснике који такво пословање прате, омогућила је својим корисницима електронски рачун, за који се определила већина корисника, а у исто време убрзала је и испоруку папирних рачуна. Наведеним променама стечени су услови да корисници имају дужи временски период у коме могу плаћати своје рачуне“, додају.
Подсећамо, како је за Нова.рс испричао један од МТС корисника, Милош, рок је промењен, а како није обавештен о овој промени, каснио је пет дана. Стога, сваког дана, током шест месеци, наплаћивана му је затезна камата, коју сада мора да плати.
„Они су рекли да ће проверити, а онда ме и обавестили да није уважена рекламација. У току комуникације између Телекома и мене, увидео сам и да је рок за плаћање наредног рачуна скраћен, односно сада је до 15. у месецу. Питао сам их о чему се ради, а они су ми рекли да је дошло до промене. Питао сам и зашто ме нико о томе није обавестио, а они су рекли да пише на рачуну. Заиста и пише, али ситним словима, једва уочљивим. Опет, збунио сам се и рекао да је требало да ме обавесте, али они су рекли да „не могу да ми помогну“ и да се камата обрачунава сходно данима кашњења. Њихов сам корисник готово 20 година, али верујте ми начин опхођења према клијентима, из године у годину, постаје све скандалознији и бахатији“, рекао нам је Милош.
Foto: Shutterstock/BalkansCat/Privatna arhiva