Најављено укидање постојећег реда вожње и прелазак на интервалски ред вожње линија јавног градског саобраћаја, где нема тачно утврђених времена полазака, потенцијални је проблем за возаче у јавном градском превозу, јер на тај начин неће бити могуће предвидети у које време и на ком месту ће возач завршавати своју смену.
Подсећамо да је радно време возача у јавном градском и приградском превозу путника законом ограничено на највише осам сати. Важећим редовима вожње тачно је предвиђено време почетка и време завршетка смене возача на линији, тако да ниједан возач по распореду рада не сме да управља возилом дуже од осам часова. Уколико би се реализовала идеја о укидању постојећег реда вожње и возила са терминуса полазила без унапред одређеног времена, многи возачи би свакодневно радили дуже од осам часова дневно, а возачи из наредних смена би морали на траси линије да преузимају возила за своје смене, што је пре свега ризик по безбедност саобраћаја, али и нарушавање основних законских права да сваки запослени унапред има утврђен распоред рада, односно радно време, место почетка и завршетка своје смене. То је заједнички проблем и возача ГСП „Београд“, али и приватних превозника, нарочито имајући у виду да смо свакодневно сведоци да код многих приватних превозника возачи и даље раде дуже од осам часова дневно.
Синдикат „Слога“ заједно са колегама из синдиката „Центар“, „Правда“ и Синдикатом запослених у јавном превозу Београда још једном апелује на градоначелника Београда Александра Шапића да пре доношења било каквих одлука консултује експерте саобраћајне струке, нарочито саобраћајне инжењере са вишегодишњим искуством у планирању и организацији јавног градског саобраћаја, јер све одлуке које се донесу без њихове консултације могу имати негативан утицај на функционисање јавног превоза, а пре свега саобраћајно особље и суграђане који су корисници наших услуга.