На новој наплатној станици „Врчин“ досад је завршено око 60 одсто пројектованих грађевинских радова
НОВА наплатна станица у Врчину требало је да подигне рампе и прва возила пропусти још у октобру, међутим, радови су каснили. „Штрабагу“ је у овом тренутку преостало да заврши још 40 одсто посла. Путарина ће се наплаћивати у Бубањ потоку до почетка лета, после чега ће возачи друмски цех плаћати у Врчину. На ново радно место инкасанти се селе за седам и по месеци и биће распоређени на 17 трака за наплату.
– На новој наплатној станици „Врчин“ досада је урађено око 60 одсто пројектованих радова – кажу у „Путевима Србије“. – Тренутно се завршавају бетонски радови на темељима налетних стубова и темељима челичне конструкције надстрешнице и управне зграде. Такође, зидари раде на објектима базе за одржавање путева, и изградњи фекалне канализације, а у завршници је и уређење корита Безименог потока.
У овом предузећу најављују да ће изградња управног објекта почети у јануару, после завршетка радова на челичној конструкцији надстрешнице. Планирани рок за завршетак комплекса чеоне наплатне станице је мај 2017. Наплатна станица код Бубањ потока биће срушена до краја јуна, а нова наплатна станица „Врчин“ почеће са радом у јулу следеће године.
– Радови су подељени на три зоне – додају путари. – На десној страни ауто-пута, гледано из правца Београда, остало је да се опшије челична конструкција надстрешнице и да се измести магистрални водовод Макиш – Младеновац. С леве стране треба да се уради приступна саобраћајница која се користи за прилаз комплексу из правца Врчина. Да се постави челична надстрешница и заврше радови на управном објекту и дистрибутивном челичном гасоводу за снабдевање зоне Гроцка-југ, затим бетонски коловоз и површине за паркирање возила запослених.
И на постојећем ауто-путу предстоји постављање челичне надстрешнице, радови на управном објекту и израда бетонског коловоза. Остало је и да се изведу фасадерски, инсталатерски и остали радови у објектима управне зграде и базе за одржавање путева. У плану је постављање система за управљање наплатом путарине и система за надзор, саобраћајна сигнализација и опрема, изградња потпорне конструкције, лимарски радови на челичној надстрешници, управном објекту и објектима базе за одржавање путева.
ПАРКИНГ, ПАСАРЕЛА И 23 ТРАКЕ
БУДУЋА станица имаће 23 саобраћајне траке. Осим управног објекта, који ће бити смештен на надстрешници изнад платоа, целом њеном дужином биће постављена и пешачка пасарела за запослене. Комплекс ће имати и паркинг са 75 места за путничка возила и 17 за хаварисана, перионицу, солану и гаражу за камионе.
Н. ВУКИЋ Новости