Један шалтер на преко 20 000 људи. И шта рећи више, но заплакати. Притом, тај једини шалтер служи апсолутно за све, од преко издавања докумената, промене пребивалишта, саобраћајне дозволе и др.
Гужве су неописиве и да би само преузели неки од докумената, понекада је потребно да чекате пар сати у реду.
Али, да не буде забуне. Нису шалтерски радници за то кривци. Шта више, сматрам да због обима посла, више радника на шалтеру и неће бити. Ако се овако настави, чисто сумњам да ће неко уопште радити у условима који су нехумани.
Грађанству је исто мучно. Није редак случај да онај коме је потребан неки документ, узме слободан дан, јер шалтер у Калуђерици ради до пола 4, а тај исти дан не заврши обавезе у МУП-у јер не стигне на ред.
Као неко ко често обитава по МУП-у, не могу а да не приметим да ће ускоро доћи до колапса, како запослених тако и грађана. МУП треба да се што пре позабави својим радницима који раде у нехуманим условима. Грађанин само жели да заврши оно за шта је и дошао у неком пристојном времену. Да продужи неки лични документ, промени таблице или било шта друго.
Ако ништа друго, важно је указати на проблем. А овај проблем није мали. Не функционисање оваквих служби може изазвати колапс огромних размера у сваком погледу.
Да поновим још једном, неко из МУП-а мора реаговати како би решио овај проблем шалтер сале у Калуђерици, а и у Лештанима. Нехумани услови за раднике, утичу и на расположење код грађана. Ако се овако настави, неће имати више ко да ради, а грађани неће моћи да својих докумената. Зачарани круг у којем су сви жртве, односно и радници и грађани.
Адв. Драгана Младеновић