Почетна » Необичне молбе путника кол центру „Бус плуса“: Молим вас, кажите мом мужу где сам ишла!

Необичне молбе путника кол центру „Бус плуса“: Молим вас, кажите мом мужу где сам ишла!

од admin
0 коментар

Љубавни проблеми веома су чест изговор шверцера у превозу, али Београђани зову и кориснички центар са молбом да им дају листу линија на којима су куцали карту као доказ да – нису били код љубавника.

– Једна госпођа тражила је списак линија на којима је тог дана очитавала персонализовану картицу јер је свекрва оптужила да је ишла код љубавника, наводе пример у корисничком сервису „Бус плуса“ у који недељно стигне у просеку 200 жалби и захтева Београђана.

Овде истичу да такве податке откривају само по налогу полиције.

– Тачно знамо кад је које возило стигло на станицу, када је возач отворио врата, када се чекирао контролор, када путници. Али, те податке чувамо само за себе. Шта би значио списак тој свекрви? – истичу у „Бус плусу“.

Али пре два месеца морали су да направе изузетак.

– Контролорка је откуцала контролорску карту у аутобусу на линији 48 и прегледала путнике, а потом ушла у трамвај, где се грешком није добро очитала. У том трамвају је путници без карте написала казну. Из контролоркиног апарата је изашао записник по ком жена није имала карту у аутобусу на линији 48, а не у трамвају. Несрећној путници стигла је казна на кућу, а она нам је послала мејл да јој је сад брак у кризи јер мужу не може да објасни како није била у аутобусу 48 – кажу у „Бус плусу“.

Путница је копију мејла послала и мужу, а из „Бус плуса“ су одмах одговорили.

– Извинили смо се због грешке контролорке и послали исправљен записник. Нисмо јој поништили казну јер је свакако затечена без карте – истичу у „Бус плусу“.

Управо су љубавни проблеми један од најчешћих изговора путника.

– Правдају се да су заборавили да очитају карту јер су се баш пре тога посвађали са дечком или девојком или раскинули. Неретко наводе и проблеме на послу, поготово свађу са шефом. Али нема основа да уважимо такве жалбе – кажу у „Бус плусу“.

Они истичу да једино у случају техничког пропуста могу они да пониште казну, а у сваком другом путнике упућују код прекршајног судије који може да одлучи о поништавању.

Најчешћи изговори
* Валидатор био блокиран па нису откуцали карту
* Болесни су и повређени па су морали одмах да седну
* Заузете им биле руке при уласку ношењем торби
* Замислили се па заборавили да очитају картицу
* Имали важан телефонски разговор чим су ушли у превоз
* Возе се само једну станицу
* Нису стигли да уплате допуну на персонализованој картици
* Нигде нису могли да допуне картицу, иако има више од 2.000 места
* Возач није имао ситно па нису могли да купе карту
* Очитали картицу, али нису гледали у валидатор да провере
* Контролор треба да очита картицу
* Ретко користе превоз или нису из Београда па не знају како се плаћа

Марко Ташковић     Блиц

Можда ти се свиди

Оставите коментар