Почетна » Након пада прихода од огласа, Твитер разматра увођење претплате

Након пада прихода од огласа, Твитер разматра увођење претплате

од admin
0 коментар

 

Технолошки гигант објавио је да је приход од огласа у другом тромесечју износио 562 милиона долара, што је пад за готово четвртину у односу на исти период претходне године.

Како кажу из Твитера, пандемија и грађански немири у Сједињеним Америчким Државама натерали су многе оглашиваче да паузирају своје огласне кампање, што је знатно допринело паду прихода.

САД као највеће тржиште компаније је забележило пад од 25 одсто у сектору оглашавања.

Извршни директор Твитера Џек Дорси рекао је инвеститорима да ц́е вероватно ове године покренути „тестове за претплату“, мада је напоменуо да ће стандарди за наплату појединих делова сервиса бити јако високи.

„Желимо да сваки нови модел зараде буде комплементаран нашем послу са оглашавањем“, рекао је Дорси.

Раније овог месеца, гласине су плануле о плац́еној опцији за Твитер након што је компанија отворила позицију усредсређену на изградњу платформе за претплату кодног назива „Грyпхон“.

Акције Твитера су у то време порасле, сигнализирајуц́и апетит инвеститора да компанија пронађе нови начин зараде.

Вредност деоница те фирме скочила је за 4 одсто након објављивања финансијских резултата за последњи квартал.

Прошлонедељни безбедносни пропуст, који је довео до хаковања Твитер профила великих компанија и појединаца, такође је негативно утицао на јавну слику компаније.

Твитер је у суботу саопштио да су починиоци „манипулисали малим бројем запослених и користили њихове поверљиве податке“ за приступ хакованим налозима.

Нова економија

Можда ти се свиди

Оставите коментар