Почетна » Позвао сам 11 0 11, чекао 25 минута и након пар дана и даље ме уједају комарци

Позвао сам 11 0 11, чекао 25 минута и након пар дана и даље ме уједају комарци

"Бржа и квалитетна услуга"

од Жељко Маторчевић
0 коментар

Када је дошао на место градоначелника, Александар Шапић је укинуо Беоком сервис, путем којег су грађани могли да пријаве било који комунални проблем.

Чувено #prijaviproblem отишло је у историју.

Грађани Београда до тада су проблем који примете могли да пријаве преко телефонског броја, сајта, јединствене апликације, твитера или фејсбука, све то, од средине марта 2023. је спало само на – позив.

Ново стари градоначелник Александар Шапић је рекао, поводовом увођења новог Сервисног центра следеће:

У циљу квалитетније, брже и ефикасније комуникације са грађанима, Град Београд је основао Сервисни центар са јединственим кодним бројем 11-0-11, путем којег грађани могу да пријављују комуналне проблеме, добијају информације и дају сугестије ради бољег функционисања града.

Сервисни центар града Београда је доступан 00-24 часа на бројевима 11011 или 0800 11 00 11 (бесплатан позив), као и путем е-маил адресе сервисницентар@београд.гов.рс за све врсте пријава, питања, примедби и предлога грађана на комуналне проблеме у Београду, градске службе и секретаријате.

Сервисни центар града Београда обједињује систем комуникације између Градске управе града Београда и јавних комуналних предузећа, секретаријата и других субјеката који учествују у комуналном систему града Београда, као и за пријаве из надлежности инспекцијских служби и београдске службе комуналног реда, наводи се на Беоинфо.

Колико је услуга Сервисног центра квалитетнија, лично сам се уверио у суботу. Тада сам позвао овај „кол центар“. На вези сам чекао невероватних 25. минута. Када се и јавила оператерка, умало нисам заборавио и кога сам и зашто сам позвао. Све док ме један комарац, који ме је баш у том тренутку „ујео“ подсетио за мој позив.

Захвалио сам се Шапићу на увођењу ефикаснијег кол центра и на томе што сам успоставу везе чекао само 25 минута, и успутно пријавио да је златно доба изгледа наступило за комарце, јер „поједоше нас све код нас у улици“.

Љубазна дама с друге стране телефонске везе, одговорила ми је, након што је узела личне податке, да је уписала проблем и да ће он бити убрзо решен, као и да ћу ја бити благовремено обавештено о исходу.

Ево сутра ће четвртак.. Шта да вам кажем. Комарци славе, а ми се све више чешемо.

Живео Сервисни центар Београда!

 

Жељко Маторчевић

Можда ти се свиди

Оставите коментар