З. О. из Сремске Митровице је, иако је у редовном року плаћао месечне рачуне, чак три пута наплаћена камата
Људе који воде бригу о рачунима за струју као да не дотичу много жалбе грађана чији број расте огромном брзином још од добијања јануарских рачуна за струју око којих се почетком године покренула велика полемика.
Последњи познат случај догодио се З. О. из Сремске Митровице коме је, иако је у редовном року плаћао месечне рачуне, чак три пута наплаћена камата.
Након трећег пута, позвао је митровачку филијалу Електропривреде да пита о чему се ради, али му је службеница задужена за рекламације странака прекинула везу под изговором да има странку.
Наиме, З. О. је од фебруара ове године, сваког месеца у рачун за стују ушла и камата која се кретала и до 155 динара, а коју је он уредно плаћао. У марту, међутим, на камату додаје му се и задужење од 3.000 динара под изговором да је „неко“ погрешно уплатио на његов рачун, па је, након рекламације дотичног, та грешка исправљена. То такође плаћа овај ћовек, иако нема удела у тој „грешки“.
– Проблем је у чињеници да плаћам нешто што не знам ни шта је. Ако сам претходна два рачуна платио у року, заједно са припадајућим каматама, на чега ми се опет наплаћује камата- прича З. О.
– Ако се од нас пар милиона корисника узме по десет, двадесет динара за некакве камате чије постојање нико не уме да објасни, онда није ни чудо што се у ЕПС-у деле толике зараде и толико се бахати на рачун осиромашеног народа – наглас размишља овај изреволтирани грађанин, иако сигурни смо, његово мишљење дели велики број суграђана.