Коалиција више опозиционих странака окупљена око листе „Бирам Гроцку – Немања Тодоровић“ која излази на локалне изборе у Гроцкој, појачала је кампању преко друштвених мрежа.
За само три дана, ова коалиција избацила је три видео спота са три различита жанра музике. У сва три жанра,текст је исти, а у стиховима се тражи од грађана да изађу на изборе и гласају за „Бирам Гроцку, у трешњином цвету“.
Први „музичко политички“ спот, објављен је пре три дана. Доминантан је фолк мелос:
Дан после, објављен је спот, али за љубитеље РЕП музике:
И на крају, објављен је и спот у ПОП фазону:
Да ли ће ова врста политичког маркетинга ове групације донети резултате, сазнаће се ускоро, јер избори су заказани за 2. јун.
За Жиг инфо:
Жељко Маторчевић