Почетна » Митови о мршављењу од којих се заправо добијају килограми

Митови о мршављењу од којих се заправо добијају килограми

од Други Пишу
0 коментар

Ако планирате да кренете у борбу против вишка килограма, будите свесни да је тржиште засићено саветима, дијетама и производима који нису увек на вашој страни.

Неки од најпопуларнијих митова о мршављењу могу да доведу до тога да чак и добијете килограме.

Ако постанем вегетаријанац или веган, лако ћу смршати

Одлука о избацивању меса из свакодневне исхране никако се не би требало повезивати са дијетом и то је један од највећих митова данашњице.

Ако нисте упознати са веганском исхраном, веома лако бисте могли да исцрпите организам, и то тако да у њега не уносите довољне количине свих витамина и нутријената који су вашем телу преко потребни.

Исто тако, многи новопечени вегани врло често, у жељи да пронађу адекватну замену за месо, посежу за здравим слаткишима и грицкалицама, али и прженом храном, од које врло брзо уместо витког струка добијете и који килограм више.

Пре него што одлучите да из исхране у потпуности избаците месо и намирнице животињског порекла, прикупите рецепте и информације о томе које су то намирнице најбоља алтернатива месу.

Ако угљене хидрате потпуно избацим из исхране, изгубићу и килограме

Још једна велика грешка. Не заборавите да ваше тело жуди за угљеним хидратима јер се управо у њима налази велика количина хранљивих састојака који су нам потребни како бисмо могли нормално да функционишемо.

То се посебно односи на намирнице какве су целовите житарица, које нас, захваљујући витаминима, минералима и влакнима, чине дуже ситима, поспешују рад пробавног система и дају нам енергију, па су самим тим изврсни савезници у борби против килограма.

Интегрални хлеб и тесто као и интегрални пириначи су ваши пријатељи док год их конзумирате у умереним количинама.

Дијетална пића одличан су начин да смањим унос калорија

С обзиром на то да свакодневно слушамо да је већина куповних сокова препуна шећера и празних калорија, њихове дијететске замене, нажалост, нису ништа боље.

Пића која садрже вештачке заслађиваче отварају апетит, па још више појачавају жељу за слатким, због чега утеху проналазимо у разним грицкалицама, односно празним калоријама. Такви напици су најчешће препуни адитива.

Ако волите слатка пића, исцедите сок од свежег воћа или направите зелени чај или онај од нане или камилице па га засладите кашиком меда.

Грицкалице без масноћа помажу ми код мршављења

Митови о масноћи због које се гојимои која је нездрава дошли су до свог врхунца, а све је више произвођача који нуде храну и грицкалице без масноће. Али, ради се о замци.

Исте те „лајт“ грицкалице препуне су адитива и шећера који су једнако или више калорични од самих масноћа, а елиминацијом масноћа као таквих, уклоњене су и оне добре – такозване незасићене масне киселине, које су преко потребне организму, па могу да буду изврсни савезници код мршављења.

Маслиново и ланено уље, коштуњаво воће попут бадема, ораха и лешника препуни су здравих масноћа и, не заборавите, они су ваши савезници код мршављења.

Протеинске дијете најбољи су начин да скинем вишак килограма

Протеинске, месне дијете једно време су биле врло популарне јер од њих у рекордном року можете да скинете и неколико килограма. Али, реч је само о јо-јо ефекту.

Иако су протеини одлични савезници код мршављења, потпуно избацивање осталих група намирница, попут угљених хидрата, из исхране може да доведе до недостатка одређених витамина и минерала у телу, успорене пробаве и повећања холестерола у крви.

Нека се на вашем тањиру нађу што разноликије намирнице. Тада ће ваше тело бити у равнотежи, а жудња за храном много мања.

Задовољна.хр/Н1

Можда ти се свиди

Оставите коментар

twelve − seven =