Данашњи инцидент, када је отпао део са једног аутобуса јавног градског превоза и ударио у друго возило, наставак су катастрофалне кадровске политике СНС и градоначелника Шапића, али и показивања очигледне небриге за безбедност грађана. Србија центар више пута је упозоравао да је неопходно да се хитно спроведе ванредни технички преглед свих возила приватних превозника, али и возила ГСП, како би се спречили готово свакодневни инциденти.
Да подсетимо, у последнијх годину дана запалило се седам возила, отпадала су врата, а точак који је отпао са аутобуса приватног превозника убио је случајну пролазницу. Уместо да уведе ред у јавни градски превоз, Шапић и секретар за јавни превоз Радован Кремић спровели су план да се уништи ГСП и већина аутобуских линија, за износ од једне милијарде динара, додели конзорцијуму блиском Звонку Веселиновићу, а у којем су управо фирме у чијим су се возилима због нестручног одржавања дешавали инциденти.
Позивамо градоначелника Шапића да престане да се крије иза нестручних кадрова које је довео на чело Градске управе. Уколико одмах не смени секретара за јавни превоз Радована Кремића, градоначелник Шапић остаће једини одговоран и за овај, али и за све будуће инциденте. У надлежности Секретаријата за јавни превоз је „организација, начин обављања и коришчења градског и приградског превоза путника“. Радован Кремић постављен је за на ову функцију маја прошле године, када је Предраг Лукић поднео оставку због, како је навео, притиска. Кремић је до постављења на функцију био члан Шапићеве странке Спас и заменик председника Скупштине општине Бајина Башта до 2022. године, а у биографији му је, до тада, писало да има завршену средњу школу. У међувремену, појавила се информација да је „дипломирани инжењер менаџмента“. Човек без искуства у организацији и контроли јавног превоза у вишемилионском граду, поред коруптвних уговора, може само да доведе до несреће са трагичним исходом.