Наводећи да је Тепић заузела радни простор Телекома, Марковић је захтевао да се сви удаље од зграде ове компаније.
„Циркуски шатор ставите тамо, овде људи раде“, рекао је он.
„Спроводите вашу тајкунску кампању негде на улици“, говорио је Марковић док је склањао опрему присутних новинара и сниматеља.
Evo kako upravljaju našim Telekomom!
Malo pre mi je izvr.dir.Telekoma za lj.resurse i član GO SNS Draško Marković prekinuo obraćanje ispred Telekoma, iščupao mikrofon, vredjao, samo zato što sam pitala da li je našim novcem omogućio 10 mln € Igoru Žeželju da kupi tabloid Kurir? pic.twitter.com/aCfJRDm2PY
— Marinika Tepić (@MarinikaTepic) August 12, 2020
Мариника Тепић је испред централне зграде изјавила да има основане сумње, али и материјалне доказе о лошем пословању Телекома, а затим подсетила да је и пре неколико дана упутила надлежнима један захтев.
„Захтев је био да се због лошег пословања Телекома оформи независна стручна комисија за надзор над пословањем ове компаније и да се јавно грађанима представи извештај државног ревизора“, рекла је Тепић.
Она је истакла и да је „страначка управа Телекома, пошто већину чине функционери СНС-а, очерупала Телеком, утростручила његове дугове банкама само за последње две године, а са друге стране успостављала и обезбеђивала медијски монопол над целим телекомуникационим системом“.
Тепић је тражила да се, поред испитивања пословања компаније, провери и како је омогућено да то јавно предузеће купи таблоид Курир и под којим условима.
Она наводи да је показала читаву хронологију због чега „основано сумња да је 10 милиона евра нашег новца“ од Телекома, преко Игора Жежеља, сада власника Курира, стигло у његове раније фирме, а којима је он заправо купио Адриа медија групу (АМГ), у оквиру које послује таблоид Курир.
Према њеним речима, сада више није довољно што се новац грађана даје за куповину неких кабловских оператера, па они после услужно купују телевизије с националним фреквенцијама, него се сада купују и таблоиди.
Компанија Телеком Србија саопштила је данас да се против ње води најбруталнија кампања са циљем јачања једне стране фирме, која представља директну конкуренцију.
Т. Ђ./ФоНет/Данас