Грађани Инђије због чудних одлука општинских власти могли би да остану без дела пешачке зоне. Ту у ужој зони града где је инђијско шеталиште тренутно су отворена три нова градилишта. У међувремену док радови трају грађани страхују да се не понови трагедија из 2018 године, када је једна особа погинула јер га је у пешачкој зони ударио аутомобил.
Инвеститори се у задње време одлучују за изградњу објеката у ужем центру али које нису на главној улици. Неко би рекао да је то допринос равномернијој градњи ужег центра Инђије, али то има и своју цену. Пре свега те улице где се налазе изградња тих нових објеката који се граде по обичају немају адекаватан паркинг простор. На парцели где се гради ,,паметна зграда,, није јасно дефинисано како ће будући станари власници
долазити до својих паркинг места. Једини начин да дођу до паркинга је пролаз кроз шеталиште.
Ако је то тачно, поставља се питање ко у Инђији даје дозволе за градњу!? Шеталиште би требало да се користи како и сам назив каже за кретање пешака а не за саобраћај било које врсте! Шеталиште у Инђији већ има проблем са бројем возила која свакодневно пролазе угрожавајући пешаке и ако постоји поменута одлука о регулацији саобраћаја с краја 2007 године где је прецизно наведено ко и како и када сме у пешачку зону.
Постављамо питање надлежнима зашто се непоштује одлука о саобраћају где је јасно дефинисано ко како и када може да уђе у пешачку зону. Имајући у виду све већу злоупотребу шеталишта мора се на нивоу општине донети нова обавезујућа одлука, која би на шеталиште омогућила улазак само оних возила који снадбевају
локале у одређеном временском интервалу, хитној помоћи, јавним службама.
Двери Инђија