Свакодневни инциденти у којима учествују возила ГСП и приватних превозника попут пожара, отпадања врата, хаварија у зглобном делу и, на крају, убиство случајне пролазнице која је страдала када ју је ударио точак отпао са аутобуса, наставак су катастрофалне кадровске политике СНС-а и бившег градоначелника Шапића. У недостатку професионалаца, СНС је политиком постављања страначких послушника на кључна места, куповином лоших возила, изостанком контроле приватника, довођењем неквалификованих возача и доделом уговора о превозу фирмама блиским власти, довео систем јавног превоза у Београду до колапса.
Градски одбор Србија центра захтева хитну смену в.д. секретара Секретаријата за јавни превоз, у чијој надлежности је „организација, начин обављања и коришчења градског и приградског превоза путника“.
Радован Кремић постављен је за на ову функцију маја прошле године, када је Предраг Лукић поднео оставку због, како је навео, притисака. Кремић је до постављења на функцију био члан Шапићеве странке Спас и заменик председника Скупштине општине Бајина Башта до 2022. године, а у биографији му је, до тада, писало да има завршену средњу школу. У међувремену, појавила се информација да је „дипломирани инжењер менаџмента“.
Постављањем особе без искуства и формалног образовања да управља и контролише јавни превоз у Београду један је од неодговорнијих Шапићевих потеза, који је довео и до смртног исхода. Резултат Кремићеве бриге о јавном превозу је угрожавање свих учесника у саобраћају, иако је више пута упозораван, после низа несрећа, да је неопходно да се изврши додатна техничка контрола возила приватних превозника, али и возила ГСП. Уместо да учини све што је у његовој надлежности да се избегне трагедија, Кремић је стао иза плана да се приватницима доделе нове линије на потезу 600. Србија центар наглашава да стручне службе Градске управе и јавна комунална предузећа не смеју да воде партијски „шрафови“, без икаквог искуства, а са јединим циљем – да извршавају наређења врха СНС-а.