Почетна » Уместо проширења булевара на Новом Београду, новац уложити у јавни превоз, трамваје и БГ воз

Уместо проширења булевара на Новом Београду, новац уложити у јавни превоз, трамваје и БГ воз

од Други Пишу
0 коментар

У последњем подухвату фаворизовања аутомобилског саобраћаја, на уштб свих других решења којима би се смањиле саобраћајне гужве и побољшао квалитет живота у Београду, градоначелник Београда је одлучио да се неколико улица и булевара на Новом Београду прошири узимањем простора од зелених острва и смањивањем простора за пешаке. Градоначелник у оставци, Александар Шапић, поред беспотребних и штетних радова који су у току у Булевару Зорана Ђинђића, најављује радове и у Милутина Миланковића, Париске комуне, Михајла Пупина и Јурија Гагарина.

Зелено-леви фронт Нови Београд позива грађане на дружење и потписивање петиције против проширења улица у недељу, 8. октобра од 10-12 часова, на нашим штандовима у Блоку 21 код Максија, као и код код Фонтане (Хала спортова).


“Уместо решавања проблема саобраћајних гужви кроз побољшање јавног превоза, ширење шинских система, као и промоцијом алтернативних видова одрживе мобилности и пешачења, власт СНС-а и СПС-а континуирано доноси одлуке штетне по грађанке и грађане Београда. Булевар Зорана Ђинђића је један од примера где додавање још трака за моторни саобраћај неће решити проблем саобраћајних гужви, већ увећати број аутомобила у овом делу Београда. Ширење улица ће решити проблем саобраћајних гужви исто као што би попуштање каиша решило проблем вишка килограма”, каже Добрица Веселиновић.

“Резултат проширивања капацитета саобраћајнице за приватне аутомобиле је само увећавање броја оних који ту саобраћајницу користе за аутомобилски саобраћај, што води ка томе да су гужве, бука и загађење још већи, што последично доводи и до још већег проблема паркирања, док је са друге стране безбедност све мања”, наводи Зоран Буквић, координатор групе за саобраћај Зелено-леви фронт / Не давимо Београд.

“На ово бисмо додали и ефекат топлотних острва и утицај претераног загревања града током летњих месеци, јер управо због претераног асфалтирања имамо негативан ефекат не термални комфор грађана”, додаје Буквић.


План Зелено-левог фронта / Не давимо Београд „Од куће до посла за 30 минута“ предвиђа оптимизацију јавног превоза кроз ширење мреже жутих трака за јавни градски превоз, како би највећи број Београђана до жељене дестинације могао да стигне за највише 30 минута. Целокупни план можете видети на:https://nedavimobeograd.rs/javni-prevoz/

Можда ти се свиди

Оставите коментар